Wednesday, May 15, 2013

DOA cinta :)


Bismillahirrohmanirrohim.......
Ya Allah jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang 
yang melabuhkan cintanya padaMu, 
agar bertambah kekuatanku 
untuk menyintaiMu..

Ya Muhaimin
jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang
hatinya tertaut padaMu 
agar aku tidak terjatuh 
dalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana 
jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling 
daripada hatiMu..

Ya Rabbul Izzati 
jika aku rindu,
rindukanlah aku 
pada seseorang yang 
merindui syahid di jalanMu...

Ya Allah 
jika aku menikmati cinta kekasihMu,
janganlah kenikmatan itu melebihi
kenikmatan indahnya bermunajat 
di sepertiga malam terakhirMu..

Ya Allah 
jika aku jatuh hati 
pada kekasihMu,
jangan,jangan biarkan aku tertatih 
dan terjatuh dlm perjalanan 
panjang menyeru manusia kpdmu...

Ya Allah 
jika Kau halalkan 
aku merindui kekasihMu, 
jangan biarkan aku melampaui batas 
sehingga melupakan aku 
pada cinta hakiki 
dan rindu abadi hanya kepadaMu

Amin Amin Ya Robbal'alamin...

No comments:

Post a Comment

comment yer... hihihi~