Friday, July 13, 2012

hurmmm hidop aq :)

assalamualaikum :)
jarang aku post benda camni,... tpi aq rasa ni la blog aq.
huh,,. duuuulu sampai sekarang... dari  kecik sampai kebesar.
daripada aq kenal orang... mak ayah aku, family, kawan2
aq tak pernah cerita masalah aku kat sapa2 pon.
sebab aku pikir masalah aku ialah masalah dan rahsia aku..
tapi selalu orang cari aku bila ada masalah.
bukan salah orang cuma salah aku.
mungkiun aku yang tak pandai nk cerita maslah.
mungkin jugak aku pikir aq tak boleh percay kat orng lain
even family aq sendiri..
TIDAK PERNAH
 aq cerita maslah aku kat sapa2...
contoh maslah hati,,,.
benda besar..
aq takkan pernah bagitaw orng maybe orang cakap aq ni muka yang tak pernah ad masalah..
ssetengah orang knal aku dengan emo aku..
but then..  tak de siapa kenal aku sebenarnya,..
dibalik snyuman yang aku lemparkan..
tangisan dihati tak pernah berhenti...
aku bergelak ketawa... orang kata aku ni big laughter...
tapi aq ketawa sebab aku nak lupakan masalah aku
bila aku emo...
orang akan cakap "cepat marah lakau ni":
sekali sekali.. bila da tak tertanggung dihati....
tak ada yang pernah paham..
biasa kalau aku marah aq baling barang... conteng buku..
sebab tu buku nota aku cepat habis.. :)

dari ada BFF la kononnye... xpernah aku cerita masalh  aku...
kekasih??? ex o what ever,,,,,
xpernah aq cerita...
bila da famili pon aku tak pernah cerita... kawan2 apa lagi
lantak la BFF GF ke o whtever..
what i think is my prob is my prob..
tpi ap yang jadi...
sekarang aku memang la sgt tak tahn so...
aq pon rase blog aq tempat aku..
hak aku
hati aku
biar dusta berkalang...
maslah dalam rumah aku tak pernah aku cerita kat kawan2 aku.. masalah kawan 2 aku tak pernah aku cerita kat famili aku...
then adil?!


maslah hati biar Allah je tahu.,,..
kadang kala... 
aku ras macam tak tertanggung dah beban yang aku pikul sekarang hati da rasa goyah sangat...
tunggu diketuk... konfom jatu berderai bak kaca yang da semamngnya... tak tahan dengan satu hentakan.

kadang kala jugak... bila aku rasa terluka..
aq tak pernah rasa orang lain pon terluka sebab aku...

mati...

orang selalu cakap..
janganla cakap pasal mati
ada stu ayat cite P Ramlee
"hidup pon susah, Mati pon susah wo.."

kadang2 aq terpikir.. klo mati da takyah pikir sal masalh kita,
tak payah pikir maslah orang.,.

hahahahah... bodoh kan???

dosa aku rasa berlambak dalam jiwa yang gelap ni.. ada harii.
orang lain mintak dipanjang kan umor..

tapi bagos jugak kalau selalu ingat mati
...

sekarang bila orang cakap
"pikir diri kita dulu sebelom pikir orang lain"

tapi aku...
errrr,,,,...

hahhaha..masuk bangkul angkat sendiri.

last but not least..

minta maaf kepada semua... 
atas segala kesilapan yang pernah sya lakukan..
sebagai seorang insan biasa yang lemah..
tak terkecuali melakukan kesilapan
selamat malam..
sweetdreams

assalamualaikum :)

"ALLAH tak akan menguji hambanya selain dari yang termampu ditangunggnya"

yang benar

afira Elmee



No comments:

Post a Comment

comment yer... hihihi~