Thursday, April 5, 2012

ada aku kesah??


orang cakap kita tak handsome, tak cantik tak cute
debab, kurus kering, bilis, muka pecah rumah, 
badan macam penguin
hidung kemik, hidung kembang,
telinga capang,
mata sepet, mata lolong
gigi jongang...

WEI!!!! ADA AKU KESAH???!!!
KO INGAT KO TU HANSOME/CANTIK BOLEH CAKAP ORANG CAMTU??
ada ke tulis mana2 kitab kita ni dibenarkan MENGUTUK SESAMA SENDIRI??
ada ?? klo ada print kat ku tengok.

(sorry emosi sikit)
apa yang aku tahu.. 
ALLAH da cipta kita macam ni.. nak buat macam mana.
tak boleh tolak..
takde pulak time dalam perut mak kita cakap kat mak kita yang kita nak hidung mancung
pipi gebu... handsome, comel
da itu kehendakNYA
kerana dia tahu semua tu 
itu yang terbaik
dan itulah lah sebaik kejadian untuk diri kita.
so jaga diri. sendiri
 peace yo!!

"aku malu padamu yang tahu kekuranganku. 
tapi aku lebih malu bila tuhan tahu yang aku tak terima diriku/hidupku
aku terima apa adanya, kerana tuhan tahu ini yang terbaik untukku"

No comments:

Post a Comment

comment yer... hihihi~