Friday, December 9, 2011

jealous









Adoi~~ nie kali pertama aku post entrii kena mngena ngan diri aku ckit…
jelous giler…..
aq hari nie tengok my ex tukar relationship status kat facebook…. Aq still xley lupakan dia.. aq sedih la..(tak la poyo sampai nak nangis2)
tpi jeles lar…
tpi kini dirimu bukan lagi milikku (hahhahahah~ ß--------------- bajet siot!!!)
walaupun aq still xleh nak terima…
hahahahah~ da tu nak buat macam mane aku yang salah…
aku salah, aku salah, aku salah, aku salah……
just put all the blames on me…..
I realize that and I accept that…

…jangan putus kawan ea…
…jangan putus cinta lagi ea…
…jangan block facebook I ea…
…jangan unfriend facebook ea…
…we still friend what…
kawan sampai bebila……………………………..(no end)



** sorry kepada yang tak suka tulisan saya yang ini **
saya janji nie yang terakhir
just curheart

No comments:

Post a Comment

comment yer... hihihi~